نوشته شده توسط : vavmusic

ثبت مراسم توسط آتلیه عروسی در قالب تصویر به عنوان یکی ازمهترین لحظات زندگی هر فرد از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه ای شود. انتخاب درست و مناسب آتلیه و عکاسی که بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد یکی از اولویت های داماد و عروس برای برگذاری مراسم عروسی است.
در مقالات پیشین نحوه جستجو آتلیه ها و عکاسان مناسب و چگونگی مصاحبه و دیدار با آتلیه ها توضیح داده شد. حال نوبت به انتخاب نهایی می رسد. چه مواردی را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم آتلیه عروسی مناسب را از لیست چندین آتلیه عروسی و عکاسان دارای شرایط ایده آل مورد نظر ما انتخاب کنیم؟

خدمات مجالس در تهران

نمونه کار هایی را که در هنگام دیدار از چند آتلیه عروسی و یا عکاسان عروسی از آن ها گرفته اید بررسی کنید. بسیار مهم است که با حوصله و زمان کافی به همراه همسرتان نمونه کار هایی از عکاسان و آتلیه هایی که با آنان مصاحبه کرده اید را نگاه کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. نمونه کاری شامل نمونه کارهای عکاس و آتلیه عروسی است که به شما ایده ای از عکس هایی که در صورت انتخاب آن آتلیه خواهید داشت، به دست می دهد. دقت کنید که آیا نمونه عکس ها شما را تحت تاثیر قرار می دهد و آیا ایده آل ذهنی شما برای مراسم عروسیتان می باشد.

تشریفات مجالس در تهران

لیستی را که در هنگام مصاحبه از نکاتی که مسئولین چندین آتلیه عروسی و یا عکاسان برای شما توضیح داده اند، تهیه کرده اید را بررسی کنید. این لیست شامل نکات مهم کاری هر عکاس است که شما در هنگام مصاحبه آن ها را یادداشت برداری کرده اید . این یادداشت ها را به همراه همسرتان بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر کاندیدا را مشخص کنید . این روش به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین عکاس یا آتلیه را انتخاب کنید.

هزینه عکاسی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخابی شما در زمینه عکاس و آتلیه عروسی خواهد بود. میزان هزینه چندین آتلیه عروسی را به همراه دارید که می توانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و آتلیه عروسی ای را که مناسب با شرایط شماست انتخاب کنید. در این مورد عجله نکنید و تمامی جوانب کار را بسنجید.

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

هنگامی که کلمه گام ماینور را می شنوید، امکان دارد فکر کنید که این گام ها از اهمیت کمتری به نسبت گام ماینور برخوردار هستند. یاد احتمال دارد این طور فکر کنید که گام ماینور فقط برای آهنگایی کاملا غمگین و بسیار آرام مورد استفاده قرار می گیرد. اما در حقیقت تنظیم ها و نت های موجود در گام های مینو که با توجه به اصول آهنگ سازی به گام های ماینور طبیعی، ملودیک و هارمونیک طبقه بندی می شوند، قادرند برای آهنگ سازی بسیار انعطاف پذیرتر از گام ماژور باشند.
با وجودی که انواع مختلفی از گام های ماینور حاوی مجموعه نت های گوناگونی هستند، ولی همه آن ها بر اساس اصول کاملا مشخص و معینی ساخته شده اند. این الگوهای معین فاصله های، گام ماینور را شکل دهی می کنند. درجات گام در گام ماینور در واقع همان اسامی درجات گام ماژور را دارند. به غیر از درجه هفت، که در زیرتونیک خوانده می گردد.

آموزشگاه موسیقی

هر کدام از هشت نت گام ماینور اسامی خاص خود را دارند:

نت اول: پایه یا تونیک
نت سوم : مدیانت
نت چهارم: ساب دومینانت
نت ششم: رونمایان
نت هفتم: زیرپایه یا زیرتونیک
نت هشتم: اکتاو یا هنگام

کلاس آموزش آواز کلاسیک

در گام های ماینور ملودیک و گام های ماینور هارمونیک، درجه ی هفتم گام را نت تونیک یا نت لیدین تن می گویند. بخاطر اینکه در واقع به علت فاصله ی واحد نیم پرده با تونیک، نت سانسبیل یا محسوس خواهد شد. در گام ماینور ملودیک، به درجه ی ششم ساب مدیانت می گویند. در قسمت های قبلی آموزش های ما دارای این توان هستی در باب درجات مختلف گام بیشتر فرا بگیرید.

در آموزش های آینده ، در باب گام های ماینور طبیعی، ملودیک و هارمونیک و شیوه اجرا و نواختن آن ها بر بر روی گیتار و ساز پیانو صحبت خواهیم کرد.

کلاس آموزش آواز



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

چوب ترمووود از گونه کاج باید در برابر تمام شرایط جوی مقاوم بوده و قبل از نصب نیاز دارند تا رنگ های مخصوص چوب ترمووود که از خصوصیات آن مقاومت در برابر UV آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب میباشد رادارا باشد.

ابتدا باید چوب رنگ شود و سپس اقدام به نصب آن شود. رنگ جز عملیات تکمیلی ترمووود میباشد.

این رنگ ها که مخصوص ترموود کاج می باشد باید پایه آب و جذبی بوده و طیف رنگی بالایی نسبت به سلیقه مشتری و مصرف کننده داشته باشد.

ترمووود

رنگ چوب ترمووود گونه کاج در انواع مارک های مختلف و متنوعی در بازار موجود است که شاید مارک های فنلاندی آن از تمام مارک های دیگر معتبر تر باشند.

از این مارک و برندها می توان از رنگ ترموود تکنوس ورنگ ترموود تیکوریلا نام برد.



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک کنسرت نمایش سی با روایت داستان‌هایی از شاهنامه و با اجرای همایون شجریان در کاخ سعدآباد برگزار شد.به گزارش رسانه نوا؛ کنسرت نمایش سی به آهنگسازی سهراب پورناظری؛ نویسندگی نغمه ثمینی و به کارگردانی علی اصغر دشتی از ۱۵ مرداد ماه در فضای باز کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه رفته و تمام بلیت‌های آن تا پایان ۱۰ شهریور فروش رفته‌است. صابر ابر، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، دلنیا آرام، مهدی پاکدل، بانیپپال شومون و حسین صوفیان نیز بازیگران پروژه سی هستند.

 

 

حواشی و اتفاقات ویژه:

– کنسرت ساعت ۲۲:۳۰ و با حضور همایون شجریان و سهراب پورناظری روی استیج آغاز شد، هرچند فاصله زیاد استیج با جایگاه مردم باعث شده بود تا چند LED در قسمت‌های مختلف کار گذاشته شود تا ردیف‌های عقب‌تر دید بهتری به این برنامه داشته باشند.

– تغییر جایگاه خواننده و نوازنده تنبور در طول اجرا و بر اساس موقعیت نمایشی از دیگر نکات جالب و قابل توجه کارگردانی این برنامه بود.

– «ساز بی تاب است این قصه شنیدن دارد»؛ همایون شجریان با خواندن این مصرع از اهورا ایمان، روایت داستان را آغاز کرد و صابر ابر در نقش ضحاک روی صحنه ظاهر شد.

– بر خلافه آن‌چه پیش از این تصور می‌شد در این کنسرت نمایش خبری از شاهنامه خوانی نبود و بازیگران نمایش دیالوگ‌هایی به نثر آهنگین را بیان می‌کردند و همایون شجریان نیز اشعاری از اهورا ایمان، هومن ذکایی، مولوی، پوریا سوری، امیرخسرو دهلوی و حسین منزوی را اجرا کرد. شجریان همچنین قطعه‌ای با عنوان «مرگ اسفندیار» از اشعار فردوسی را با همراهی سهراب پورناظری اجرا کرد.

– روند اجرای نمایش و موسیقی به صورتی تنظیم شده بود که بلافاصله پس از هر نمایش که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه بود، یک قطعه در وصف همان صحنه‌ها اجرا می‌شد که این اتفاق حاضرین را بیش از پیش مشتاق کرده بود تا این کنسرت نمایش را پایان نظاره گر باشند.

– جلوه‌های بصری (Visual Effects) و طراحی صحنه این اجرا به شکلی بسیار جذاب و چشم نواز بودو هماهنگی جلوه‌های بصری با صحنه‌های نمایش به جذابیت هرچه بیش‌تر آن افزود.

– نبود فضای کافی برای پارکینگ و همچنین مسیر پر ترافیک منتهی به کاخ سعدآباد باعث شد تا عده‌ای تا دقایقی پس از برنامه در محل برگزاری حاضر شوند.

سهراب پورناظری، حسین رضایی نیا، نگار خارکن، آیین مشکاتیان، مهیار طریحی، حمید خوانساری، آرین کشیشی، خورشید دادبه و شیده شکرابی نوازنده‌های این کنسرت نمایش بودند.

کنسرت نمایش سی از ۱۵ مرداد تا ۱۰ شهریور به مدت ۱۵ شب در فضای باز کاخ سعدآباد به همت موسسه دل آواز و بارانا و همچنین به مدیریت برگزاری محمدحسین توتونچیان برگزار می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

طراحي سايت حرفه اي

 

به بهترين نحو ميزبان مخاطبان خود در اينترنت باشيد!
با در اختيار داشتن يك وب‌سايت مناسب مي‌توانيد در ابعاد وسيع‌تري با مشتريان خود در ارتباط باشيد و خدمات خود را به صورت ديجيتال نيز به آنها ارائه دهيد.

طراحي وب سايت شخصي

امروزه ديگر داشتن يك وب‌سايت خوب تبديل به يكي از لازمه‌هاي موفقيت شده است و مشتريان از شما انتظار دارند كه خدمات خود را به صورت ديجيتال نيز به آنها ارائه دهيم. اما كار مديريت يك وب‌سايت چندان ساده نيست. استوديو كارو با طراحي پنل مديريت جامعه تحت سيستم مديريت محتواي وردپرس، كه دقيقاً به همين منظور ساخته شده است و به شما اجازه مي‌دهد به راحتي وب‌سايت خود را تحت كنترل داشته باشيد. تيم ما نيز آماده است تا يك وب‌سايت زيبا و كاربردي را براي شما طراحي كند و آن را بروي اين سيستم بارگذاري نمايد.

 

 

هماهنگي با موتورهاي جستجو

 

هماهنگي با موتورهاي جستجو

تمامي استانداردهاي روز دنيا براي كسب رتبۀ خوب در موتورهاي جستجوگر لحاظ خواهد شد.

طراحي وب سايت شركتي

 

هماهنگي با تبلت و گوشي هوشمند

وب‌سايت شما در هر اندازۀ صفحه‌اي (مانيتور، گوشي، تبلت) به درستي نمايش داده خواهد شد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

ماه عسل، سفری است که از آن به عنوان خاطره انگیزترین سفر زندگی مشترک نام برده می شود؛ پس قطعا باید دارای خصوصیات منحصر به فرد و ویژه ای باشد تا در تمام طول زندگی در ذهن زوج جاودانه گردد. برای داشتن چنین سفر رویایی و ویژه ای دانستن چند نکته و رعایت چند اصل حائز اهمیت است. اگرچه این نکات در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسند اما رعایت آنها می تواند لحظه های شاد، مفرح و در عین حال ماندگاری را برای شما رقم بزند.

قدم اول: انتخاب مقصد برای ماه عسل

شهر یا کشوری که قصد سفر به آنجا را دارید؛ باید چند فاکتور مهم و اساسی را دارا داشته باشد. بستگی به فصلی که قصد انجام مسافرت را دارید، انتخاب شهر هم می تواند متغیر باشد. در وهله ی اول چیزی که باید مد نظر داشت این است که مقصد باید دلخواه هر دو طرف باشد تا انتظار ثبت لحظه های خوشی از آن را داشته باشیم. شهری را انتخاب کنید که یا قبلا به آنجا سفر کرده اید و حلاوت و شیرینی آن هنوز در کام شما باقی است، یا شهری که همیشه در ذهن تان رویای سفر به آنجا را می پروراندید. چنین مقصدی می توان در شکل گیری یک رویای دو نفره به کمک شما بیاید.

به آب و هوای شهر مورد نظر توجه کنید. مکان های دیدنی و گردشگری مقصد را رصد کنید و با شناخت کامل وارد آن مکان شوید. درباره ی سوغاتی های شهر مورد نظر تحقیق کنید. چون انتخاب سوغاتی مناسب می تواند یک سورپرایز ویژه برای شریک زندگی تان باشد. مراکز خرید یک جاذبه ی مهم و ویژه برای خانم هاست. شناسایی بهترین مراکز خرید را حتما در لیست خود بگنجانید تا به عنوان یک مرد ایده آل جلوه کنید!

خدمات مجالس در تهران

قدم دوم: انتخاب وسیله ی سفر ماه عسل

همچنان که در بخش نخست اشاره ، تعیین نحوه ی مسافرت حائز اهمیت است. اگر قصد سفر هوایی دارید باید در موعد مشخص بلیت رزرو کنید تا به مشکل برنخورید. برای سفرهای خارجی، انتخاب تور مطمئن که دارای سابقه ی درخشانی در ارائه ی خدمات گردشگری است؛ بسیار اهمیت دارد.

چون در این سفر شما به عنوان یک قهرمان باید تمام نکات را پیش بینی کرده و یک سفر بی نقص را برای شریک زندگی تان بسازید. انتخاب خودروی مطمئن و رسیدگی فنی به آن، از نکاتی است که اغلب فراموش می شود.

ولی آرامش سفر زمینی بستگی زیادی به وسیله ی سفر دارد. با رعایت نکات ضروری می توانید این شرایط مساعد را برای خود فراهم کنید. اگر قصد سفر زمینی و با خودروی شخصی را دارید؛ مسیر جاده ها و نقشه ی راه را با دقت مطالعه کنید و سعی کنید زیباترین مسیر را برگزینید. به همراه داشتن یک نقشه ی گردشگری، راه حل مناسبی است.

قدم سوم: زمان ماه عسل

اگر برای سفر ماه عسل نیاز به گرفتن مرخصی از مافوق خود را دارید، حتما در خوش بینانه ترین حالت ممکن، تعداد روزهای مرخصی را تعیین کنید و پیش بینی کارهای ضروری را قبل از آغاز سفر انجام دهید و با فراغ بال سفر خود را شروع کنید. چون نداشتن آرامش از جانب محیط کار می تواند لحظه های خوش ماه عسل را به مخاطره بیندازد.

در طول ماه عسل تلفن های کاری را پاسخ ندهید و بدون استرس و فشار عصبی از تجربه ی لحظه های ناب لذت ببرید. هر نوع مشکل کاری می تواند در روزهای آتی حل و فصل شود. برای مواقع ضروری یک جایگزین تعیین کنید تا به مشکل جدی برنخورید.

تشریفات مجالس در تهران

قدم چهارم: آغاز سفر ماه عسل

برای بسیاری از زوج ها ماه عسل اولین سفر مشترک به حساب می آید. از این رو برای ساختن یک فضای رمانتیک و به یاد ماندنی فرصت مغتنمی است. بسیاری از افراد در طول سفر ماه عسل به شناخت کامل تری از طرف مقابل دست پیدا میکنند، عادت های روزمره ی او را می شناسند و تا حدودی با خلق و خوی عادی و دور از تعارفات اولیه ی او آشنا می شوند.

بنابراین باید سعی کنید در طول سفر در نگاه نخست یک هم سفر خوب برای همسرتان باشید تا او از بودن در کنار شما احساس آرامش و امنیت کند و در قدم دوم ویژگی های مثبت خود را بروز دهید تا او از انتخاب شما به عنوان شریک زندگی، احساس رضایت کند.

قدم پنجم: پیش بینی و مدیریت هزینه های ماه سفر

شروع ماه عسل پس از پشت سر گذاشتن مراسم عروسی، قطعا به بودجه ی مالی ویژه ای نیاز دارد. اما نباید توقع داشته باشیم که حتما تمام آرزوها و رویاهای ما، برای تجربه یک سفر لوکس و بی نظیر در ماه عسل رقم بخورد.

داشتن آرامش و لذت بردن از حضور یکدیگر می تواند خوشی یک ماه عسل را تضمین کند. برای اینکه بعد از پایان سفر تلخی های مشکلات مالی دامن گیر زندگی نوپای ما نشود، بهتر است جلوی خرج های اضافی و بیهوده گرفته شود.

این سفر قرار نیست نقطه ی پایان تمام تجربه های شیرین باشد. میتوان برای داشتن یک ماه عسل رویایی خیلی ساده تر برنامه ریزی کرد و در عین حال لذت برد.

قدم ششم: رمانتیک باشید در ماه عسل

در هر سن و سال و در هر شرایطی که ازدواج کرده باشید داشتن لحظه های خاص و دو نفره می تواند مهر و محبت شما را افزایش دهد. تا می توانید در این سفر چند روزه نقش یک زوج رمانتیک و عاشق پیشه را برای شریک زندگی تان ایفا کنید. ساختن لحظه های عاشقانه حتی اگر خیلی انسان احساساتی نیستید می تواند این سفر را برای شما خاطره انگیز کند تا در سالهای بعدی با یادآور ی آن لبخندی گوشه ی لبهایتان بنشیند.

تشریفات عروسی در تهران

پیشنهاد های رمانتیک بودن در ماه عسل:

– قدم زدن های چند دقیقه ای در یک مسیر خاص و رویایی را حتما در برنامه های روزانه ی خود قرار دهید.

– همیشه سعی کنید در کنار میز غذا یک ایده ی خلاقانه و بکر به کار بگیرید تا همسرتان سورپرایز شود.

– بدون اطلاع او غذای مورد علاقه اش را سفارش دهید.

– در کنار غذای او یک یادداشت عاشقانه پنهان کنید تا در هنگام صرف غذا غافلگیرشود.

– موسیقی مورد علاقه اش را برای پخش در رستوران، درخواست کنید.

– او را با نگاه های عاشقانه ی خود، غافلگیر کنید.

– با همسرتان مثل یک ملکه و یک پادشاه رفتار کنید تا شکوه این سفر، برای همیشه در ذهنش جاودانه شود.

– برای خرید کردن با او هم قدم شوید و مشتاقانه همراهی اش کنید.

– از همسرتان پنهانی و غافل گیرانه عکس بگیرید و بعد از پایان سفر با نشان دادن عکس ها ذوق زده اش کنید.

– به کودک درونتان اجازه دهید فعال شود و بازیگوشی کند.

– حتی اگر در کنار همدیگر هستید با پیامک های عاشقانه همدیگر را سورپرایز کنید.

نباید های ماه عسل

انتقاد کردن از همسر به هر شکلی ممنوع است.

ما برای ساختن یک سفر به یادماندنی همراه شده ایم و نباید با غر زدن های بیهوده لحظه های شاد و عاشقانه ی خود را خراب کنیم.

برای دیگران وقت صرف کردن ممنوع است.

برای اعضای خانواده هایتان میتوانید در سفرهای بعدی هم سوغاتی تهیه کنید.

در این سفر تنها برای خود و همسرتان وقت و هزینه صرف کنید.

سعی کنید در طول سفر کمتر با گوشی های تلفن همراه و هر وسیله ی ارتباطی مشغول باشید و بیشتر وقت را برای بودن با هم صرف کنید.

البته قرار نیست تمام دقایق سفر ماه عسل نفس به نفس در کنار هم باشید.

در طول سفر حتی اگر شده چند دقیقه در روز برای خود وقت اختصاص دهید و با خود خلوت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

خرید نرم افزار سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

سفارش اینترنتی غذا یک خدمت جدید است که از طریق لپ تاپ یا گوشی هوشمند و به واسطه یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن موبایل می توان به نشانی، منو، و هر اطلاعاتی از یک رستوران خاص در شهری خاص دسترسی پیدا کرد.

 سیستم سفارش آنلاین غذا

یکی از بهترین برتری‌های این روش نوین سفارش غذا و خوراکی دارد، نگه داشتن حساب کاربری مشتریان رستوران و فست فود به منظور ایجاد سفارش جدید از سفارش‌های پیشین خود است و یا حتی کمک به انتخاب رستوران مورد علاقه خود که آن را در وب‌سایت یا اپ موبایل سفارش آنلاین غذا ذخیره نموده است. مزیت دیگری که این نوع نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا دارند، قابلیت جستجوی رستوران مورد علاقه با غذای مورد علاقه و حتی موقعیت مکانی مورد علاقه، در محیط وب و اینترنت است که مشتری می‌تواند پس از انتخاب غذای مورد نظر از منوی به‌روز شده رستوران که می تواند در لحظه به روز شود (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ نوع غذا)، سفارش خود را به رستوران اعلام نماید و مدیر رستوران را نسبت به سفارش مطلع سازد. در این روش پرداخت مبلغ فاکتور به صورت آنلاین بوده و نیازی به داشتن پول نقد نیست.

 

 

پرداخت ها

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

در سیستم سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند قادر هستید به سه روش پرداخت الکترونیکی ، پرداخت درب منزل یا پرداخت به وسیله چک محصولات خود را به فروش برسانید.

حمل نقل

براحتی اقدام به تنظیم روش های حمل و نقل رایگان ، هزینه ثابت و یا متغیر کنید! در سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند می توانید روش های حمل و نقل دلخواه برای هر محصول تعیین کنید

گزارش ها

گزارش گیری از فروش ها در بازه زمانی خاص ، روزانه ، ماهانه و یا سالانه برای شما فراهم می باشد.از میزان موجودی محصولات و نقدهای مشتری ها براحتی آگاه شوید!

بازاریابی

براحتی اقدام به ایجاد کد های تخفیف (کوپن) کنید و آن ها را بر اساس نوع محصول ، دسته بندی ، محدودیت استفاده و یا تاریخ خاص به مشتریان ارائه دهید.

 

 

افزایش رضایتمندی مشتریان با سیستم سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

در هر کسب و کار رقبای زیادی وجود دارد و همه نیز در راه جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر خود تلاش می‌کنند. آنچه در این مسیر سبب موفقیت بیشتر یکی از رقبا می‌شود، ارائه‌ی خدمات بهتر و متفاوت با سایر فعالین است.

علاوه بر کیفیت غذای رستوران یا فست‌فود، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سبب ایجاد تمایز و خدمات بهتر می باشد.

یکی از این مزایا، ارائه‌ی خدمات الکترونیکی است. برای یک رستوران،امروزه ارسال غذا با طعم و کیفیت و قیمت مناسب و در زمان مناسب جز پیش‌ نیازهای اصلی فعالیت است.

در هنگام استفاده از سیستم سفارش غذا برای ارسال به بیرون رستوران، اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سفارش یکی از خدمات ارزش افزوده‌ای است که می‌تواند سبب ایجاد تفاوت و برتری باشد. در یک سیستم سفارش آنلاین، مشتری می‌تواند از وضعیت سفارش خود و زمان تقریبی دریافت غذا باخبر شود. پیام‌ های ارسالی می‌توانند به صورت اتوماتیک به گوشی سفارش دهنده ارسال شوند. این خدمات و خدمات اینترنتی آنلاین دیگر که تنها از طریق سیستم‌های الکترونیکی امکان‌پذیر هستند ابزارهایی در جهت جلب رضایت مشتری به حساب می‌آیند.

در یک سیستم سفارش آنلاین غذا، می‌توان به آسانی مشتریان وفادار را شناسایی کرده و برای نگهداری از آنان، پیشنهاداتی برای خرید تخفیفی یا بصورت رایگان برایشان ارسال نمود. داشتن آگاهی نسبت به رفتار مشتریان، احتمال تبدیل یک مشتری عبوری به یک مشتری دائمی را افزایش می‌دهند.

  سیستم سفارش آنلاین غذا

 

معرفی قابلیت های بخش مشتریان

بخش کاربری دارای امکانات متعددی می باشد که به آن اشاره می کنیم

✅ قابلیت عضویت در سایت
✅ قابلیت پیگیری وضعیت ارسال غذا های سفارش داده شده
✅ قابلیت پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های بانکی
✅ قابلیت جستجو در بین غذا ها
✅ قابلیت انتخاب پرداخت نقدی/پرداخت در هنگام تحویل
✅ قابلیت مشاهده سوابق خرید کاربری
✅ قابلیت انتخاب درگاه پرداخت بانکی
✅ سبد خرید کاربر
✅ قابلیت جستجوی محصولات بر اساس فیلتر گذاری ها
✅ قابلیت تعیین نوع سفارش ( پیکاپ و ارسال به محل )
✅ اطلاع رسانی به کاربر و مدیر از طریق پیامک (افزونه پنل پیامک کارو)

 

بخش مدیریت

بخش مدیریت دارای یک پنل گسترده می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم

 

✅ قابلیت دسته بندی محصولات
✅ قابلیت مدیریت و افزودن غذا
✅ امکان جستجو در بین محصولات
✅ قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه ، توضیحات کامل و جزئیات کامل محصول
✅ قابلیت تعریف تصویر اصلی و گالری تصاویر
✅ قابلیت تعیین قیمت اصلی و قیمت حراجی محصول
✅ قابلیت تعیین نمودن تاریخ انقضاء برای فروش ویژه
✅ قابلیت تعریف شعب و مدیریت محصولات شعب
✅ قابلیت مدیریت روش های حمل و نقل محصولات
✅ قابلیت تعیین مالیات برای محصولات
✅ امکان گزارش گیری بر اساس متد و روش های مختلف (گزارش گیری نوع محصول ، دسته بندی ، بازه زمانی ، فروش ، تخفیف ها ، و…)
✅ نمایش گزارش ها به صورت نمودار های گرافیکی
✅ قابلیت مدیریت و تعریف کوپن تخفیف همراه با ایجاد محدودیت استفاده ، تعداد ، کاربران ، تاریخ و…
✅ سیستم مدیریت درگاه های پرداخت بانکی
✅ مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها
✅ قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
✅ قابلیت مدیریت هزینه پیک بر مبنای میزان سفارش
✅ و قابلیت های فراوان دیگر…

 

 

افزونه های سفارشی و کاربردی فوق العاده

هزینه افزونه های سفارشی جدای پکیج و قابل سفارش بصورت جداگانه میباشد

 

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

 

همراه با اپلیکیشن های موبایلی

هزینه اپلیکیشن جدای هزینه کلی پکلیج ها میباشد

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

برخی از کسانی که از سرویس سفارش آنلاین غذا استفاده میکنند !


طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

 

سوالی ذهنتان را قبل از خرید مشغول کرده ؟

بهترین راه برای سفارش، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن سرویس است، در استودیو کارو این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین تماس با ما است، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با طراحی سرویس را در اختیارتان خواهند گذاشت.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۳۴   |   تماس با ما

 سیستم سفارش آنلاین غذا

 


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

اهداف و مزایای روف گاردن یا بام سبز :

در این مقاله سعی کرده ایم تا اهداف و مزایای روف گاردن یا(بام سبز) را به صورت جداگانه در دو تاپیک مجزا به اختصار توضیح دهیم.

اهداف ایجاد روف گاردن (بام سبز):

1.حفظ زیبایی های طبیعی و شرایط اکولوژیکی:

2.ارزشمند بودن از لحاظ اقتصادی , روحی و معنوی:

3.حفظ سلامت روحی و جسمی شهروندان:

مزایای روف گاردن(بام سبز):

1.ارتقا زیبایی مناظر اطراف بنا و ساختمان با فراهم کردن یک فضای سبز زیبا.

2.تامین فضایی سازگار و مطبوع برای ساکنان ساختمان.

3.ایجاد محیطی زیبا نیمه عمومی و مشاع و محیظی سبز برای ساکنین ساختمان و ارتقا کیفیت زندگی.

4.کاهش گرمایش و سرمایش ساختمان:ایجاد روف گاردن بر روی بالکن یا بام ساختمان می تواند به عنوان عایق حرارتی و برودتی قویی عمل کند.

5.افزایش محدوده زندگی:به این معنی که جدای از محیط سربسته داخل خانه یک مکان آرام و باز و سبز در کنارش وجود دارد.

6.کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی شهری.

7.کم شدن سیلاب.

8.کاهش دی اکسید کربن و تصفیه هوا.

9.کاهش و تعدیل صداهای وارده به داخل ساختمان.

10.بالا بردن طول عمر بام با محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب.

11.بالا رفتن ارزش ریالی ساختمان.

12.بالا رفتن زیبایی مناظر اطراف ساختمان.

ترمووود

در مجموع شاید بتوان تعداد بسیار بیشتری از اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز) را با توجه به روحیات و شرایط اقلیمی و جغرافیایی تعریف کرد.

ولی به صورت عام و کلی شاید روی این جنبه از
اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز)

بتوان تاکید کرد که : اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز) بیشتر این است که:

کارکردهای روانی روف گاردن آن در راستای حذف استرس های ناشی از زندگی شهری بیشترین سهم را در اهداف و مزایای روف گاردن(بام سبز)را دارد.

همین داشتن تفرجگاه کوچک و اختصاصی سبز و آرام برای خانواده در هیاهوی شهری ,

و به آرامش رسیدن در آن محیط کوچک و امن و سبز و زیبا ,

کمک بزرگی است برای داشتن روان و اعصاب آرام برای اهل خانه و خانواده ایرانی.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست چوب ترمووود سونا

بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست؟ سوالی که برای تمام مصرف کننده ها پیش می آید تا قدرت انتخاب صحیح چوب سونا را داشته باشند.

در این مقاله سعی کرده ایم به این سوال تا جایی که ممکن است جواب دهیم.

ترمووود

چه نوع چوب ترمووود سونا جهت ساخت سونا خشک مناسب است؟

بهتر است در ساخت اتاق سونا خشک به جای استفاده از چوبهای سخت و پهن برگ از چوب های نرم و سوزنی شکل استفاده شود.
چوب های ترمووود خانواده سخت چوب ها در معرض گرما زودتر آب شده و ترد و شکننده می شوند.

در مقابل برخی چوب های نرم در برابر حرارت بو های خوشایندی از خود منتشر می کنند.

بهترین گزینه برای انتخاب چوب ترمووود سونا جهت ساخت اتاق سونا خشک چوب درخت سرو و صنوبر است.

البته جهت ساخت سونا خشک می توان از گزینه های دیگری مانند ترمووود سکویا و ترمووود کاج استفاده کرد.

البته استفاده از این نوع چوب های اخیر الذکر به علت کمبود ترمووود صنوبر و ترموود سرو در بازار ایران می باشد.

استفاده از تخته های چند لایه و روکش های چوبی و پوسته درختان برای این کاربرد توصیه نمی شود.

در هر صورت صرف نظر از نوع چوب و ترمووود مورد استفاده برای ساخت اتاق سونا خشک,

محتوای رطوبت آن نباید بیش از ده درصد باشد.

هر چه مقدار رطوبت چوب ترمووود به صفر نزیک تر باشد دوام و کارایی آن در اطاقک سونا بالاتر می رود.

رطوبت های بالاتر امکان بروز مشکلاتی مانند پیچ خوردن و جمع شدن چوب ترمووود سونا را افزایش می دهد.

استفاده از چوب و تخته های با گره های زیاد که گرمای زیادی را در خود نگه می دارد و موجب سوختگی پوست بدن استفاده کنندگان از,
سونا خشک

می شوند نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.

مطالب پیشنهادی

اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز)

ترمووود و آمار فروش و تولید در جهان

چوب سونا ترمووود

آگوست 6, 2017



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

برای عروس خانم ها در آستانه ی مراسم عروسی، بزرگترین دغدغه تعیین مدل آرایش در روز عروسی است.

خانم های جوان برای نیل به این منظور ممکن است مدتی را به تحقیق و بررسی مدل ها، شیوه ی کار آرایشگاه های مختلف و پرس و جو از اطرافیان بگذراند. برای اینکه در روز عروسی ، آرایشی دلخواه و چهره ای تحسین شده بیابید، رعایت نکات آرایشی و بهداشتی زیر ضروری به نظر می رسد.

نکات آرایشی که یک عروس قبل از روز عروسی باید بداند

به زیبایی دندان های خود رسیدگی کنید، یک عروس شایسته باید یک لبخند زیبا و دلکش داشته باشد. دندان های سپید و سالم لبخند های شما را نمکین و جذاب می نماید.
اقدام به زیباسازی پوست صورت و بدن خود بکنید.
برای رفع لک ها، جوش ها و هر نوع زائده ای به موقع اقدام کنید.
اگر قصد رنگ کردن مو و ابروهایتان را دارید حداقل یک ماه قبل باید اقدام کنید تا رنگ موی شما تثبیت شده و حالت زیبایی به خود بگیرد.
آرایشگر خود را در زمان بندی مناسب انتخاب کرده و جهت مشاوره و گرفتن راهکارهای مناسب به وی مراجعه کنید. مطمئنا امروزه با تغییر رسم ها و سنت های قدیمی، عروس خانم ها با آگاهی بیشتری خود را برای مراسم عروسی مهیا می کنند و در این میان مشاوره گرفتن، ترمیم پوست و مراقبت های مناسب قبل از مراسم، لازم و ضروری به نظر می رسد.

خدمات مجالس در تهران

ليستي از نکات با اولویت بندی درست کنيد

برای اینکه تمام کارهای مربوط به عروسی، قبل از موعد مقرر و منظم و دقیق انجام شود، لازم است یک دفتر یاداشت برداشته و تمام کارهای مهم را فهرست کنید. به یاد داشته باشید که برای هر کاری زمان بندی مناسبی در نظر بگیرید و پس از انجام شدن، تیک آن را بزنید.
برای انجام کارهای مختلف نیاز به همراهی دوستان و نزدیکان خود دارید. کسانی که در لحظه های حساس ضمن دادن آرامش به شما، در انجام کارهای مختلف کمک حال شما باشند و بتوانند کارهای محول شده را به نحو احسن انجام دهند.

در روز عروسي تان، بدرخشید!

تقریبا برای همه ی ما پیش آمده است که در عروسی هایی حضور یافته ایم که عروس خانم آنچنان که باید و شاید بشاش و خنده رو نبوده است. کاری که یک عروس ایده آل در روز جشن باید انجام دهد این است که لبخند خاص و ویژه ی خود را در طول مراسم حفظ کند، خستگی، افت فشار، استرس و …. نباید مانع شاد بودن شما در روز جشن باشد. به یاد داشته باشید که تمام هزینه ها برای این انجام شده است که شما مثل یک ملکه در مجلس عروسی خود بدرخشید و نگاه های تحسین آمیز مهمانان را برانگیزید.

علاوه بر لبخند ملیح باید توجه داشته باشید که خوشبویی نیز از دیگر ظرافت های یک عروس به شمار می آید. حتما از بهترین عطرها برای روز مراسم استفاده کنید تا آقای داماد مدام عظر خوش شما را در کنار خود استشمام کند و از داشتن چنین فرشته ای در کنارش، به خود ببالد.

تشریفات مجالس در تهران

بهترین آرایش صورت برای بهترین روز زندگی!

کسانی که دارای موی بور هستند به طبع چشمانی روشن نیز دارند یا بالعکس، کسی که موهای مشکی دارد چشمانی سیاه رنگ نیز داراست. پس هرگز سعی نکنید با تعویض رنگ مو و تغییر فاحش چهره، به یک باره خود را از دسته ای به دسته ی مخالف ببرید. با شناخت شکل چهره، می توان آرایش متناسب با فرم صورت، را انتخاب کرد و با مهارت و ابتکار به اصلاحات در چهره نیز پرداخت. برای مثال با استفاده از پودرها و سایه ها و یا انتخاب نوع آرایش مو، می توان صورت های چاق را لاغرتر، یا چشم های کوچک را بزرگتر نشان داد. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

پاك سازی و آماده سازی صورت قبل از آرايش:

چند علت وجود دارد که باعث پیری و چین خوردگی پوست بدن می شود.

قرار گرفتن پوست در برابر شرایط بد جوی
حمله ی میکروب ها که به آب و هوا مربوط می شود.
باد، رطوبت، حرارت و نور خورشید

پس در حالت کلی، انواع آلودگی ها مثل عرق، چربی، گردو خاک، دوده و نیز سلول های مرده ی پوست، سطح پوست ما را اشغال کرده اند. برای داشتن یک پوست مناسب باید اقداماتی جهت پاکسازی پوست انجام دهیم، تا قبل از آرایش صورت ما مهیای پذیرفتن مواد آرایشی باشد.

ویتامین موجب می شود که پوستی نرم، صاف و شفاف داشته باشید، به طوری که هیچ گاه پوست بدن خشک و زبر نشود.
انواع ویتامین می توانند پوست را جوان نگه دارند، آن را محکم کنند و از جمع شدن زیاد چربی جلوگیری به عمل بیاورند.
ویتامین به پوست شما نرمی و لطافت می بخشد و مانع ایجاد زخم های عفونی می شود.
استفاده ی مناسب و بهینه از نور آفتاب را فراموش نکنید. البته بهتر است قبل از اینکه حمام آفتاب بگیرید پوست خود را با سرکه و روغن زیتون چرب کنید، روغن زیتون اثر آفتاب را بر بدن بیشتر می کند و سرکه پوست را در برابر سوختگی محافظت میکند.
استفاده از عصاره های گیاهی نیز، با نفوذ بر پوست از زشتی پوست و پیری آن جلوگیری می کنند و باعث افزایش سلول های سطحی آن می شوند.
آب و صابون پوست را به خوبی تمیز می کنند. اما صابون را باید به وسیله ی آب به طور کامل از روی پوست شست و تمیز کرد.
پاشیدن آب ولرم بر روی پوست و نواختن ضربه هایی با نوک انگشتان همراه با روغن بادام باعث تقویت پوست شما خواهد شد.
پس از شستشوی صورت، با حوله، آب اضافی را بگیرید و در حالی که هنوز نمناک است از رطوبت دهنده ها استفاده کنید.

تشریفات عروسی در تهران

افرادى كه پوست چرب دارند:

اگر صبح که از خواب بر می خیزید و پوست شما برق می زند و با دست کشیدن به آن احساس چربی می کنید، پوست چربی دارید. نگه داشتن آرایش بر روی پوست چرب مشکل است. پس باید پیش از آرایش از لوسیون های مخصوص که مقدار چربی پوست را کاهش می دهند استفاده کنید و برای تمیز کردن این نوع پوست از آب و صابون استفاده کنید.

افرادى كه پوست خشک دارند:

این نوع پوست زبر است و زود پوسته پوسته می شود. اگر پوست شما خشک است از مواد پاک کننده برای تمیز کردن پوست استفاده کنید، ولی از صابون های معمولی که پوست را خشک تر می کنند، مصرف نکنید. ماساژ سبب تحریک پوست می شود و مفید است. اما این کار را باید با مقدار زیادی کرم مرطوب کننده یا روغن بادام انجام دهید.

افرادى كه پوست مختلط دارند:

این نوع پوست به دو نوع مراقبت احتیاج دارد. بخش های خشک پوست را باید با پاک کننده های ویژه ی پوست خشک، تمیز کرد و همیشه خشک نگه داشت. قسمت های چرب پوست را که شامل پیشانی، بینی و چانه است باید با آب و صابون شست و از لوسیون ویژه ی پوست چرب استفاده کرد تا جوش نزده و دردسر ایجاد نکند.

كرم پودر يكى از اصلى ترين مواد آرايش:

استفاده از کرم پودر به منظور صاف و یکنواخت جلوه دادن پوست می باشد. در این صورت اگر احتیاج به ترمیم قسمت هایی مثل دور چشم، جای جوش و زخم داشته باشیم، از این ماده باید با دقت بیشتر استفاده نمود. انتخاب رنگ کرم پودر در زیبایی و تناسب آرایش آن بسیار مهم است.

این ماده در شکل های مختلف ساخته و به مصرف کنندگان عرضه می شود:

مایع:

ماده ی اصلی این نوع کرم پودر امولسیونی است که دارای آب و روغن است و به راحتی پخش می شود و احساس سنگینی به صورت نمی دهد.

روغنی:

کرم پودرهایی که روغنی هستند، سنگین تر می باشند و چند قطره از آن برای یک وعده پوشاندن صورت کافی است. برای مصرف باید ظرف آن را به طور کامل تکان داد تا مواد رنگی و روغن مخلوط شود.

کرمی:

کردم پودرهای کرمی نیز از کرم پودر مایع سنگین تر می باشند. برای پوشاندن پوست و رفع لکه ها و ناصافی ها بهتر است از این نوع استفاده شود.

جامد:

کرم پودر جامد به صورت پودر، در رنگ های مختلف عرضه می شود که باید در موقع مصرف آن، از آب و اسفنج استفاده کرد.

رنگ و روى بى نقص در آرايش عروسى:

مطمئنا اگر مراقبت های پوست به درستی و اصولی انجام شده باشد برای روز مراسم پوستی شاداب و بی عیب و نقص خواهید داشت. پوست شاداب مواد آرایشی را بهتر جذب می کند و بر جلوه و زیبایی شما می افزاید. بهتر است قبل از آرایش از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا به جذب مواد کمک کند.

انتخاب مدل آرايش به آن آسانى كه فكر مى كنيد نيست!

سخت ترین کار برای هرعروس خانم انتخاب نوع آرایش در مراسم عروسی است. دقت داشته باشید که اولویت اول شما باید هماهنگی آرایش انتخاب شده با میمیک صورت تان باشد. هر نوع آرایشی برای هر نوع صورتی مناسب نیست.

بهترين رنگ براى رژگونه:

در آرایش صورت، زیبایی گونه ها نقش مهمی دارند. استفاده از سرخاب یا رژ مخصوص گونه، به صورت جلوه ی خاصی می بخشد و حالتی توام از سلامتی و نشاط در چهره ایجاد می کند. رژ گونه ها به صورت پودر، کرم، ژل و مایع موجود هستند که معروف ترین و پرکاربردترین آن نوع پودری جامد است.

طرز استفاده از رژگونه:

خط فرضی که از مردمک چشم به پایین و روی صورت کشیده می شود، مرز بین رژگونه و بینی را مشخص می کند. در موقع استفاده از رژ گونه باید توجه کنید که، رژ به بینی نزدذیک نشود و یا بالاتر و پایین تر از آن قرار نگیرد. چون حالت طبیعی صورت تغییر می کند. اگر رژگونه بالاتر از بینی به طرف گونه ها و خط مو و شقیقه زده شود، برجشتگی صورت را زیاد کرده و به آن حالت کشیدگی به طرف بالا می دهد. پخش یکنواخت رژگونه و حفظ حالت طبیعی صورت، از نکات مهم در این قسمت از آرایش صورت می باشد.

ما يليد تمام روز لبهايتان تازه به نظر بيايد؟

بعد از چشم این لب ها هستند که جذابیت بیشتری را در صورت ایجاد می کنند. در آرایش، رژ لب یا ماتیک نباید خیلی چرب یا خیلی خشک باشد. رژ لب هایی که از جنس خوب نباشند؛ روی لب تکه شده و لب را بد شکل می کنند و اغلب خطوط را معلوم نمی کنند بنابراین توجه به مارک، مرغوبیت و تازگی رژلب برای زیبایی و رعایت بهداشت ضروری است.

ابتدا باید با مداد یا برس خطوط دور لب ها را بکشیم. این خطوط باید برابر و قرینه باشند تا عیب لب ها را رفع کنند و البته باید مداد همرنگ یا یکی دو درجه تیره تر از رژ لب باشد و با سایه و رژگونه نیز هماهنگی داشته باشد.

ابتدا ماتیک را به لب بالایی بمالید این کار را از وسط لب شروع کنید و به اطراف ادامه دهید. پس از این که لب پایین را هم ماتیک زدید و حدود لب مشخص و مرتب گردید، لب ها را تا دو دقیقه روی هم نگاه دارید و از خوردن، آشامیدن و صحبت کردن برای دو الی سه دقیقه دوری کنید تا شکل لب ها به رنگ ماتیک تغییر کند.

برای دوام بیشتر رژ لب باید با یک دستمال کاغذی تمیز و لطیف و آغشته به پودر، روی لب های خود بمالید تا چربی آن گرفته شود. سپس دوباره روی آن رژ بزنید. بعد با برس مخصوص لب ها را از بالا به پایین برس بزنید تا برجستگی لب ها به طور کامل مشخص شود چون برس لب برجستگی آن را نمایان می سازد.

حرف آخر!

برای اینکه یک آرایش بی نقص داشته باشید و در روز عروسی خود بدرخشید باید تمام نکته های مراقبت از پوست را به طور مرتب حداقل یک ماه قبل از مراسم انجام دهید. همچنین لازم است که خواب مناسب داشته باشید و از تغذیه ی مناسب غافل نشوید. برای اینکه در روز مراسم خسته نشوید و تا آخر مجلس بتوانید قدرت بدنی خود را علیرغم خستگی زیاد و فشار کاری بالا حفظ کنید این نکته بسیار مهم است.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

۱- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.

۲- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

۳- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد. موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند ، سالخورده ها و کسانی که وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.

۴- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید ، مکان عروسی تان را انتخاب کنید . گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و … دویست نفر است و لی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود . زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا مشکل پیش نمی آید بلکه سیست تهویه ی هوا ، رختکن و گاهی اوقات میز شام و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد

خدمات مجالس در تهران

۵- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند ، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.

۶- در انتخاب مکان عروسی به تمیزی و بهداشت سرویس غذا خوری ، رومیزی ها ، راحت بودن صندلی ها ، سرویس های بهداشتی ، رختکن و حتا کف سالن توجه کنید تا مطمئن شوید که میهمانان تان سخت نخواهد گذشت و چیزی برای دل مشغولی شما هم وجود نداشته باشد.

۷ -اگر خانه ی پدر و مادر و یا یکی از اقوام تان جای کافی برای برگزاری مراسم وجود دارد بخصوص اگر خانه ای باشد که در آن بزرگ شده اید یا خاطره ای دارید بهتر است مراسم تان را آن جا برگزار کنید.

۸- بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید . می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا از اشخاص شوخ طبعی که می توانند یک برنامه ی شاد تدارک ببینند دعوت به عمل آورید یا بایک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

۹- وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین طبع های گوناگون دارند غذا سفارش دهید . سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم مثل انواع کباب استفاده کنید که معمولا با اکثر مزاج ها سازگاری دارد.

۱۰- معمولا گرم سرو کردن غذا موضوع بسیار مهم و سختی می باشد که باید بسیار به آن توجه نمایید . اگر قصد دارید مراسم تان را در باغ برگزار کنید بهتر است قبل از مراسم مکان عروسی را به سرآشپز و یا مسوول غذا نشان دهید تا اگر جای خاصی برای گرم کردن غذا لازم دارند پیش بینی کنند . توجه داشته باشید که اگر غذا سرد سرو شود تمام زحمات عروس و داماد و آشپز به باد خواهد رفت.

تشریفات مجالس در تهران

۱۱- اگر در فصل گرما ازدواج می کنید حتما برای پذیرایی از میهمانان تان در چند طعم متفاوت آبمیوه سفارش دهید تا جواب گوی سلیقه های متفاوت میهمانان باشید. اگر هم جشن عروسی تان در فصل سرماست ، شیرکاکائوی داغ ، چای یا نسکافه بهترین انتخاب هستند.

۱۲- در بیشتر تالارها و یا هتل ها مسوولیت خریدن میوه و شیرینی به عهده ی عروس و داماد است که البته چون خودتان مشغله دارید باید از یکی از اعضای خانواده تان تقاضا کنید که این مسوولیت را بر عهده بگیرند و تا صبح روز عروسی میو ه ها را برای شست و شو و شیرینی ها را نیز تا ظهر به مکان عروسی تحویل دهد.

۱۳- در صورتی که مراسم تان را می خواهید در باغ برگزار کنید قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید . به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشدکه بتوانید هم چرغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و .. مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.

۱۴- تنها چیزی که برای شام از نظر میهمانان مهم است کیفیت غذای مراسم است و کمیت و تنوع غذا زیاد اهمیت ندارد. ضمنا بهتر است برای دسر نیز زیاد هزینه نکنید زیرا هیچ دسری بهتر از کیک عروسی نخواهد بود.

۱۵- تنها چیزی که می تواند میهمانان را برای چند ساعت سرگرم کند موزیک است پس پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب گروه موسیقی یا گروه های سرگرمی وقت بگذارید و هزینه کنید.

۱۶- تزئینات داخل مکان عروسی اعم از گل آرایی و سرویس رومیزی ها و صندلی ها بهتر است با رنگ دسته گل عروس هارمونی داشته باشد . مثلا اگر دسته گل عروس گل های رز قرمز دارد در گل آرایی مراسم نیز از این گل استفاده کنید و بهتر است رنگ سرویس رومیزی ها نیز به رنگ قرمز باشد.

۱۷- در بعضی از کشور ها میزهای عروسی رزرو می شوند . بدین صورت که مدیر برنامه عروسی لیستی از میهمانان را گرفته و اسامی آن ها را به کمک عروس و داماد افرادی را که با هم دوست هستند و یا افراد مجرد و یا خانواده وار دسته بندی می کنند و نام آن ها را روی کارت هایی نوشته شده و روی میزها گذاشته می شود تا میهمانان بتوانند جای خود را پیدا کنند. این روش از جهاتی دیگر نیز کاربرد دارد مثلا آن که شما از این طریق می توانید میزهای نزدیک به خودتان را برای اقوام درجه ی یک رزرو کنید تا بدین ترتیب به آ نها دسترسی راحت تری داشته باشید . این کارت ها جنبه ی تزئینی دارند و به شکل ها و رنگ های مختلف می توان آن ها را تهیه کرد تا به مراسم رنگ و لعاب بیشتری بدهد . می توانید این کارت ها را نیز با رنگ تزئینات دیگر سالن هماهنگ کنید که زیبایی بیشتری داشته باشد. اگر وقت و حوصله برای کارهای تزئینی دارید می توانید این کارت ها را خودتان درست کنید .

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

در معرض موسيقي قرار گرفتن و شركت فعال در خلق آن مي‌تواند زندگي يك كودك را هم آني، هم در بلندمدت غنا بخشد و در او خلاقيت و شكوفايي برانگيزد. ارزش‌هاي فرهنگي را به وي منتقل كند و به رشد جسماني، فكري و اجتماعي او كمك كند. بعد از سال‌ها كاهش بودجه‌هاي مربوطه، مسئولان حوزه‌هاي آموزشي در آمريكا در ش‍ُرف بازگرداندن برنامه‌هاي موسيقي و ساير هنرها به مدارس هستند. در سال 1980 تنها در دو ايالت آموزش هنر براي فارغ‌التحصيلي اجباري بود؛ اكنون در 28 ايالت چنين است.

تحقيقات نشان داده است كه گوش دادن به موسيقي، اثرات مثبت كوتاه‌مدت و بلند‌مدت بر قدرت استدلال انتزاعي1 دارد. معروف‌ترين اين مطالعات به نام «اثر موتزارت»2 است. در اين بررسي دانشجوياني كه به يك سونات پيانوي موتزارت گوش داده بودند، هشت نمره بالاتر از گروه كنترل در تست هوش كسب كردند. در مطالعات ديگر، مهارت‌هاي ذهني كودكان پيش دبستاني و دبستاني، ‌پس از آموختن موسيقي‌، پيشرفت‌هاي محسوسي نشان داده است.

توجه دوباره به افزودن موسيقي به برنامه درسي مدارس همچنين متأثر از كار روان‌شناس معروف «هاوارد گاردنر»3 است. اين روان‌شناس در مطالعه مهم خود به نام «چارچوب‌هاي ذهني»4 محدوديت‌هاي مفاهيم سنتي هوش را به چالش كشيده است و توانايي‌هاي موسيقي را يكي از هفت مباني هوش شناخته كه بايد پرورانده و تقويت شود.

آموزشگاه موسیقی

كودكان پيش‌دبستاني مي‌توانند بازي‌هاي زير و بمي صوتي را انجام دهند و آغاز به شناسايي صداي سازهاي مختلف كنند و با عكس‌هاي آن‌ها تطبيق دهند. اگر در منزل پيانو وجود داشته باشد مي‌توانند با آن آغاز به تمرين كنند. بازي‌هايي كه شامل دست زدن و حركت هنگام موسيقي است و با حركت موسيقي جلو مي‌رود و مي‌ايستد، در اين سنين بسيار محبوب هستند. در جريان ياد گرفتن و تسلط بر آوازها كه در آن شعرخواني فردي و آواز جمعي پشت سر هم مي‌آيند، كودك به فرم‌هاي موسيقي آگاهي مي‌يابد. كودكان پيش‌دبستاني همچنين مي‌توانند حكايات كوچك درباره آهنگسازان و آهنگ‌هاي آن‌ها ياد بگيرند.

رويكردهاي گروهي سيستماتيك مختلف براي آموزش موسيقي، كه همگي از خارج آمده‌اند، در مقطع پيش‌دبستاني آغاز مي‌شود.
معروف‌ترين آن‌ها، برنامه پرورش استعداد «سوزوكي» است، كه به وسيله مربي ژاپني به نام «شينيچي سوزوكي»14 آغاز شد. اين برنامه روشي است براي آموزش ويولن، كه بعدها به آموزش پيانو و ساير سازها گسترش پيدا كرد. روش سوزوكي، ‌كه بر پايه روش ياد گرفتن زبان مادري است‌، از طريق پيروي از قدم‌هايي كه يك كودك زبان مي‌آموزد، به او موسيقي ياد مي‌دهد. در اين برنامه، اول گوش دادن است و سپس تقليد و در مرحله آخر خواندن و نوشتن. كودك در آغاز به نوار قطعات موسيقي مورد نظر گوش داده و سپس آن ‌را حفظ مي‌كند. پس از آن مطالعه مفاهيم موسيقي در درس‌هاي بعدي او گنجانده مي‌شود. پدر و مادران كه هم در درس‌هاي خصوصي و هم در كلاس‌هاي دسته‌جمعي شركت مي‌كنند، در جلسات تمرين شركت فعال داشته و هم‌پاي كودكان خود ياد مي‌گيرند. گروه‌بندي‌هاي دسته‌جمعي مرتب، براي اجراي موسيقي با ساير كودكان جزء جدانشدني اين برنامه است.

کلاس آموزش آواز کلاسیک

يك برنامه ديگر ژاپني، برنامه پرورش موسيقي «ياماها»15 است، كه هم در موسيقي كلاسيك و هم موسيقي‌هاي عاميانه، زمينه‌هاي اوليه را در دسترس دانش‌آموزان قرار مي‌دهد. كودكان بين چهار تا شش سال در كلاس‌هاي هشت تا دوازده نفره يك برنامه آموزشي دو‌ ساله را به‌تدريج و مرحله به مرحله دنبال مي‌كنند و والدين در تمام فعاليت‌ها حضور داشته و كودكان خود را در منزل ياري مي‌كنند. فعاليت‌ها شامل آواز خواندن و حركات كامل جسماني است كه در طي آن مقدمات «كيبورد» را مي‌آموزند ولي هيچ نوع آموزش پيانو يا سازهاي ديگر صورت نمي‌گيرد.
يك برنامه ديگر «دال كروز يوريتميك»16 است كه در كنسرواتوار موسيقي ژنو به وسيله «اميل ژاك دال كروز»17 تدوين شد و تكيه آن بر حركات جسماني و خلاقيت است. كودك اصول اوليه موسيقي مانند ملودي، ريتم و ديناميك را از طريق حركات طبيعي و ياد مي‌گيرد. همچنين سيلاب‌هاي سلفژ (دو‌ـ‌ رـ مي‌ـ فاـ سل‌ـ لاـ سي)، تربيت گوش و بديهه‌نوازي روي «كيبرد» را همراه با sight- singing مطالعه مي‌كنند. روش آموزش «دال‌كروز» از طريق برنامه‌هاي ويژه به طور معمول با همكاري مدارس موسيقي اجرا مي‌شود.
بعضي معلمان خصوصي هم از روش‌هاي آن براي تدريس ريتم استفاده مي‌كنند.

کلاس آموزش آواز

دو روش ديگر كه هر دو به وسيله آهنگسازان معروف قرن بيستم اروپايي ساخته شده‌اند، وجود دارد كه شامل استفاده از آهنگ‌هاي محلي به عنوان مقدمه‌اي به موسيقي هستند. روش «كار مدرسه اُرف»18، ‌كه به وسيله آهنگساز آلماني به نام «كارل اُرف»19 در سال 1950 تدوين شد بر رقص و فعاليت‌هاي ريتم‌دار تكيه دارد و هم از آهنگ‌هاي محلي و هم از ساختارهاي محاوره‌اي كه از طريق آهنگ‌هاي كودكستاني و بازي‌هاي بچه‌ها ابداع شده است استفاده مي‌كند. اين روش همچنين با سازهاي كوبه‌اي خاصي كه توسط ارف توسعه داده شده و مي‌توانند هم ريتم و هم ملودي به وجود آورند شناخته مي‌شود. بسياري از معلمان موسيقي در مدارس خصوصي و دولتي از روش‌هاي اُرف به عنوان قسمتي از كار تدريس خود استفاده مي‌كنند. آهنگساز مدرن ديگري كه يك سيستم آموزش موسيقي به وجود آورد، «زُلتان ك‍ُدالي»20 مجارستاني است و روش او كه در سال‌هاي 1920 تدوين شده بود، در سال‌هاي 1960 به آمريكا معرفي شد. اين روش كه براي كودكان از سه سال به بالا ساخته شده است، هدف را رشد گوش دادن صحيح و حس ريتم كودك از طريق آواز قرار داده است و از آهنگ‌هاي كودكستاني و موسيقي محلي زادگاه كودك استفاده مي‌كند. كودك از طريق آواز، خواندن و نوشتن‌ِ موسيقي را مي‌آموزد و بعد از آن با استفاده از وسايل موسيقي آشنا مي‌شود.

کلاس آموزش آواز سنتی

هنگامي‌ كه جوانان به سن بلوغ مي‌رسند، علايق به‌خصوص خود را در مورد موسيقي دريافته‌اند كه اغلب شامل انواع موسيقي‌هاي رايج مردمي است. آن‌ها به طور معمول شروع به جمع‌آوري مجموعه موسيقي مورد علاقه خود مي‌كنند. تلاش‌هاي والدين براي محدود كردن سليقه موسيقي فرزندانشان در اين مقطع مثبت نيست. همه سعي آن‌ها بايد در جهت وسعت بخشيدن تجربه موسيقايي آن‌ها باشد نه محدود كردنشان. علاقه به انواع موسيقي مي‌تواند هم‌زمان وجود داشته باشد و به طور مثال عشق به موسيقي كلاسيك يا جاز به‌خصوص وقتي همراه با آموزش و شركت فعال باشد، تحت تأثير علاقه به موسيقي راك قرار نخواهد گرفت.

نوجوانان مي‌توانند به كنسرت‌هاي موسيقي كلاسيك بروند و در اجراهاي گروهي مدرسه شركت كنند. شركت در اركسترهاي دانش‌‌آموزي، گروه‌هاي مارش يا ك‍ُر مي‌تواند ديسيپلين، كار گروهي و مهارت‌هاي اجتماعي را ارتقا بخشد. تئاترهاي موزيكال مي‌توانند برجسته‌ترين كارهاي مدرسه در سال شوند. اين تئاترها تجربه‌هاي اجرايي باارزشي به نوجوانان مي‌دهند. جوانان با علاقه‌ جدي در موسيقي كلاسيك مي‌توانند در اردوگاه‌هاي موسيقي شركت كنند، در رقابت‌هاي مدرسه يا سازمان‌هاي موسيقي وارد شوند، در فعاليت‌هاي موسيقي مذهبي شركت كنند و به گروه يا انجمن‌هاي موسيقي ملحق شوند.

کلاس آموزش آواز پاپ



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر در پیامی درگذشت حسین شهبازیان، نوازنده، مدرس موسیقی و رهبر ارکستر را به فرزند او فریدون شهبازیان تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک در پیام تسلیت مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر به فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی ایران آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای فریدون شهبازیان

فقدان پدر بزرگوارتان استاد حسین شهبازیان ما را نیز اندوهگین ساخت.

ضایعه درگذشت ایشان را که خود از اساتید هنر والای موسیقی و از چهره‌های ماندگار این عرصه بودند، از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور کند.

برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی خواستارم."



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

روز فرمالیته یا عروسی فرمالیته اصطلاحی است که عروس خانم ها این روزها زیاد به کار میبرند. مراجعه به آرایشگاه و گرفتن عکس ها پیش از روز مراسم بدون استرس و عجله ، کل کاری است که در روز فرمالیته انجام می شود. برای دانستن مزایا و معایب عروسی فرمالیته این مطلب را از دست ندهید. آرایش و عکاسی فرمالیته چند سالی است که وارد سبک زندگی عروس خانم های ما شده است. آن ها برای این که روز عروسی خستگی زیادی را تحمل نکنند زیر بار خرج و مخارج یک مراسم فرمالیته می روند تا روز عروسی شان همه چیز پرفکت باشد. برای گرفتن آرایش و عکاسی فرمالیته باید مزایا و معایب آن را بدانید. تنها در این صورت است که می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خدمات مجالس در تهران

فرمالیته چیست؟

آرایش و عکس فرمالیته دقیقاً شبیه سازی روز عروسی شماست. شما در یک روز که نه فامیل تان جمع هستند و نه آشنای دیگری در مراسم حضور دارد به همراه همسرتان عروس و داماد می شوید. موهای تان را درست می کنید ، آرایش می کنید ، لباس عروسی می پوشید ، تاج می گذارید و دقیقاً هر کاری که روز عروسی انجام می دهید را چند روز ، چند هفته یا چند ماه قبل مو به مو انجام می دهید. به این مراسم می گویند روز فرمالیته پیش از مراسم عروسی.

تشریفات مجالس در تهران

مزایای گرفتن فرمالیته

عروسی فرمالیته به شما این امکان را می دهد که عروس شدن را قبل از یک عروسی واقعی تجربه کنید. مدل راه رفتن ، راحت بودن توی لباس حتی رقصیدن و خیلی چیزهای دیگر. علاوه بر این ها می توانید دو مدل آرایش داشته باشید و با هر دو مدل آن عکس بگیرید ، یکی آرایش روز فرمالیته و دیگری آرایش روز عروسی خودتان. این کار فرصت را به شما می دهد که اگر از آرایش تان خوش تان نمی آید یا دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید به راحتی و بدون استرس از دست رفتن زمان این کار را ، انجام بدهید. روزی که مراسم فرمالیته شما برگزار می شود می توانید تمام عکس هایی ( اسپورت ، مدلینگ و ... ) که مد نظرتان است را بگیرید تا روز عروسی درگیر این مسایل نشوید. اگر روز عروسی نخواهید به باغ عروسی و آتلیه بروید و عکس بگیرید دیگر نیازی نیست صبح زود به آرایشگاه بروید و مدام استرس خواب ماندن را داشته باشید. از آن جایی که عکس های تان را قبلاً با فراق بال گرفته اید می توانید ساعت 10 صبح به آرایشگاه بروید و به راحتی به مراسم تان برسید. فکرش را بکنید عروسی تان سر زمستان باشد ، انجام فرمالیته می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد ، می توانید در یک روز آفتابی عکس های تان را بگیرید تا لازم نباشد در برف و باران با لباس و کفش سفید برای عکس گرفتن در باغ آماده شوید. اگر لباس عروس تان را خریده باشید کافیست برای روز فرمالیته فقط یک دسته گل بگیرید و هزینه آرایش تان را که تقریباً مبلغ آن به اندازه نیمی از آرایش روز عروسی است ، بپردازید و روز عروسی تان را بدون کوچک ترین استرس برگزار کنید. یک نکته جالب دیگر که می توانید در روز فرمالیته تان انجام بدهید سفر به یک شهر یا کشور دیگر است. اگر از نظر مالی تامین باشید و برایتان مشکلی وجود نداشته باشد می توانید حتی به یک کشور خارجی سفر کنید و در آنجا مراسم فرمالیته تان را برگزار کنید و بی نظیرترین عکس هایی که امکانش فراهم هست را بگیرید.

معایب فر مالیته

تنها عیبی که در برگزاری مراسم عروسی فرمالیته است اغلب به خاطر هزینه ای است که خیلی ها فکر می کنند نباید به مخارج سنگین ازدواج اضافه اش کنند.

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

در این مطلب قصد داریم با ارايه برخی نکات کلیدی ضمن تجربه روزی موفق ، خاطراتی شیرین از آن داشته باشید. مهم ترین کاری که هر عروس و داماد در عروسی خود باید انجام دهند ، مدیریت استرس و نگرانی بعضاً کاذب آن روز است ، به خود بگویید که حجم قابل توجهی از این استرس و نگرانی زاییده افکار شخصی است که شاید به واقع هیچ توجیهی نیز نداشته باشد ، یعنی لزومی به مضطرب کردن خود در چنین روز شیرین نیست.

در ادامه تهیه فهرستی از منابع احتمالی ایجاد نگرانی و استرس برای فرد است ، یادداشت نکاتی از این دست مناسب می باشد .

خدمات مجالس در تهران

رفتن به آرایشگاه ، هماهنگ کردن گروه عکاسی و فیلمبرداری ، آماده شدن ماشین عروس و مسایلی از این دست ، ایجاد ترتیب و توالی مشخص میان این عوامل شما را در روز عروسی از بسیاری مشکلات رها خواهد کرد.

 

تشریفات مجالس در تهران

برای آنکه تا میزان قابل توجهی از اضطراب و ناراحتی این روز عزیز بکاهید سعی کنید از نزدیکترین دوستان و خویشاوندانتان کمک بگیرید ، گرفتن کمک از آن ها در چنین روزی هرگز اشتباه نبوده و بلکه به بهتر برگزار شدن تشریفات مراسم عروسی منجر خواهد شد ، قبول کنید که همواره محدودیت هایی در خصوص انجام هر کاری در روز عروسی وجود دارد ، این به معنای آن است که همیشه عوامل بازدارنده برای رسیدن به آرزوهای شخصی و رویایی وجود دارد اما این شما هستید که باید بیشترین تلاش را داشته باشید ، روز قبل از عروسی خوب بخورید و خوب تر نیز بخوابید و حتی صبح آن روز ورزش کافی داشته باشید با در نظر گرفتن این که ما همیشه در کنار شما هستیم.

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()